طی ۲ روز اول نام نویسی انجام گرفت

درخواست نامزدی ۱۸ نفر برای انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی

در دو روز اول نام نویسی داوطلبان نامزدی در مرحله دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، ۱۸ نفر نام نویسی کردند.

در دو روز اول نام نویسی داوطلبان نامزدی در مرحله دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، ۱۸ نفر نام نویسی کردند.
به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، طی روزهای چهارشنبه ۱۳ دی ماه تا پنج شنبه ۱۴ دی ماه جاری، هشت نفر در رسته مدیران مسئول، چهار نفر در رسته خبرنگاران و شش نفر نیز  برای بخش بازرس انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی نام نویسی کردند.
ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی تا پایان روز سه شنبه ۱۹ دی ماه جاری ادامه دارد و اعضای اصلی خانه می توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir و ورود با نام کاربری خود برای ثبت درخواست نامزدی اقدام کنند. 
عضویت در خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، دارابودن داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و نیز داشتن پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، چهار شرط اصلی برای نامزدی در انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی است.
مرحله دوم مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی ۲۷ دی ماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار می شود و یکی از دستور جلسه های آن، انتخاب اعضای هیئت مدیره برای سه سال و بازرسان برای یک سال است.