بیانیه سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

استکبارستیزی راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصرت افزایی است

بیانیه سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛ استکبارستیزی راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصرت افزایی است

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز؛ در بیانیه ای آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً»

«کسانی که ایمان ‌دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است.» (آیه ۷۶ سوره نساء)

استکبارستیزی راهبرد کلان #رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصرت افزایی است

مقاومت باور ایمانی و‌ آرمانی اصحاب رسانه با محوریت استکبارستیزی است

در ادامه خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای آورده است؛ چهره حقیقی استکبار با وجود رنگ و‌ لعاب های رسانه غرب آشکارتر از گذشته است، آنچنان که تطهیر دروغین و خدعه آمیز آنان آشکارتر شده است.

جنبش های مردمی ملت ها در حمایت از مردم غزه ، آن هم در آمریکا و اروپا، گواهی است بر شکسته شدن هیمنه مدعیان دروغین حقوق بشر و در این میان رسانه متعهد پررنگ تر از همیشه در میدان عمل حضور دارد.

استکبارستیزی به مثابه یک فرهنگ و اندیشه ایمانی استراتژی و چارچوبی برای نظام گفتمانی ملت های آزادی خواه است و ایران با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا در این برهه زمانی در خط مقدم قرار دارد.

اعضای بسیج رسانه و خانه مطبوعات، فعالان رسانه استان البرز با تفکر بسیجی و با باور به جایگاه رسانه در بسط و گسترش اندیشه دینی پیشگام دفاع از ارزش ها و آرمان های دینی هستند و با روحیه استکبارستیزی از تمام جریان های رسانه ای برای جهاد تبیین استفاده می کنند.