محمد جویباری ، رئیس مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران اعلام کرد :

اعضای دوره نهم هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند

رئیس مجمع عمومی خانه مطبوعات استان مازندران گفت: بر اساس فراخوان اعلام شده ، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان مازندران به صورت الکترونیکی بر روی سایت این خانه به آدرس www.khanehmatbooat.ir همزمان با تعدادی از استانها با موضوع برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسی ، ارایه گزارش فعالیت و تراز مالی از ساعت 10 آغاز شد و ساعت 13:15 دقیقه به پایان رسید.

رئیس مجمع عمومی خانه مطبوعات استان مازندران گفت:  بر اساس فراخوان اعلام شده ، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان مازندران به صورت الکترونیکی بر روی سایت این خانه به آدرس www.khanehmatbooat.ir همزمان با تعدادی از استانها با موضوع برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسی ، ارایه گزارش فعالیت و تراز مالی از ساعت 10 آغاز شد و ساعت 13:15 دقیقه به پایان رسید.
محمد جویباری بیان داشت: اعضای خانه مطبوعات ابتدا به مشاهده گزارش فعالیت و تراز مالی پرداختند و بعد از آن در انتخابات هیات مدیره و بازرسی شرکت کردند.
وی گفت: 257 نفر از 479 نفر عضو این خانه در مجمع عمومی امروز خانه مطبوعات ورسانه های مازندران شرکت کردند که مشارکت 53/65درصدی را نشان می دهد.
جویباری تصریح کرد: در رسته مدیران مسئول سیده فریبا حسینی با 216 رای و محمدرضا بهرامی با 156 رای بعنوان عضو اصلی و رضا حسن زاده اشرفی بعنوان عضو علی البدل / در بخش خبرنگاران ساسان شیخی با 222 رای، شهرام فهیمی با 187 ،حسن قمی با 135  بعنوان عضو اصلی و عشرت کراری با 112 رای و محبوبه خلردی بعنوان عضو علی البدل / در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری محسن گرجی با 173 رای بعنوان عضو اصلی و سمیه شفیعیان بعنوان عضو علی البدل / در بخش نمایندگی خبرگزاری ها افشن ایمانی با 186 رای  بعنوان عضو اصلی و شاه بهرامی بعنوان عضو علی البدل بعنوان هیات مدیره دوره نهم خانه مطبوعات و رسانه های مازندران انتخاب شدند.
جویباری بیان داشت: در بخش بازرسی نیز سید قادر موسوی نژاد با ۱۹۱ رای و روح الله سلطانی با ۱۸۴ رای به عنوان عضو اصلی و محسن هدایتی بعنوان عضو علی البدل بازرسی انتخاب شدند.