آیین و نسخه رسانه ای انقلاب اسلامی ایران بر مدار جریان مهدویت به 45 سالگی خود رسید

در عصر پسامدرن و در اوج رشد هویت های متغییر و غیر قابل ثبات، نظامی برآمده از مکتب، ایدئولوژی و مذهب برآمد که شاخص اصلی آن مردم و مردمی بودن است.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز، پیامدهای ناشی از عصر رسانه بر روی انسان با حجم انبوه پیام ها و کالاهای فرهنگی که جهان امروز را دوران آی تی می خواند با هجوم تبلیغ ها همواره سعی در مقابله با جریان انقلاب اسلامی ایران دارد و این در حالی است که انسان امروز عقل ستیز و دین گریز شده است، اما مردمانی از خطه همیشه پر افتخار ایران، علم ایمان را برافراشتند. 

استکبار همواره برای تقابل با جریان انقلاب به دنبال پیچیدن نسخه فرهنگی است بی خبر از اینکه دستگاه تربیتی برآمده از دل مکتب اسلام آیینی را پایه نهاده است که انقلاب اسلامی سال 57 بر اساس آن ریشه دوانده و به 45 سالگی رسیده است.

این پایه چیزی جز محوریت دین نیست، چیزی جز ایمان و عشق به الله، آزادی، استقلال نیست و جوانان این مرز و بوم شاهد مثال این ادعا هستند. آنجا که در عرصه پیشرفت و تکنولوژی در اوج تحریم ها شهیدان هسته ای همچون ستاره ای بر افلاک ایران می تابند و شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع امنیت آن فصلی از شور، معرفت و ایمان هستند. 

سازمان بسیج رسانه و خانهمطبوعات و رسانه های استان  البرز با گواه گرفتن خون پاک و مقدس شهدای بیش از چهار دهه انقلاب در جریان دهه فجر 45 سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر با ارزش های ایمانی و الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران پیمان می بندد که در عرصه رسانه پیشگام و جلودار باشد. 

فعالان رسانه در استان البرز با باور به آرمان های ایمانی که مصداق آن شهید شاخص مدافع امنیت استان شهید روح الله عجمیان است بار دیگر در بهار انقلاب اسلامی قلم و توان خود را برای مطالبه گری ارزش های انقلاب متعهد می داند. 

این بیانیه برگرفته از تعهد و تخصص اصحاب رسانه، مدار جریان سال انقلاب اسلامی را چراغ راه خود قرار می دهد و سندی ارزنده برای تداوم حرکت در مسیر نیروهای ارزشی، متعهد، متخصص و آگاه عرصه رسانه است.