پیام خانه مطبوعات و رسانه های کشور به مناسبت شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهان مظلومش

داغدار از دست دادن شهید جمهوریم

. این حادثه ناگوار که منجر به شهادت ایشان و همراهانشان شد، نه تنها یک ضایعه بزرگ برای خانواده‌های داغدار، بلکه مصیبتی عظمی برای همه ملت ایران است

خانه مطبوعات و رسانه های کشور در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه­های کشور، متن پیام تسلیت به شرح زیر می باشد:

 با کمال تأسف و تأثر، خبر درگذشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری مظلوم و مردمی اسلامی ایران، در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم شریف ایران، موجب تالم و تاثر عمیق گردید. این حادثه ناگوار که منجر به شهادت ایشان و همراهانشان شد، نه تنها یک ضایعه بزرگ برای خانواده‌های داغدار، بلکه مصیبتی عظمی برای همه ملت ایران است.

آیت الله رئیسی، که به عنوان خادم الرضا و خادم آستان قدس امام علی بن موسی الرضا شناخته می‌شدند، نمادی از اخلاص و خدمت رسانی بی‌چشمداشت به مردم بودند. ایشان به حق سید محرومان و خادم ملت ایران بودند و در قلوب ملت، جایگاهی والا یافته‌اند.

اینک که پایان ماموریت ایشان در ریاست جمهوری با ولادت امام رضا (ع) همزمان شده است، می‌توان این مصادفه را نشانه‌ای از مقام والای ایشان در نزد خداوند متعال دانست. ما مزد خدمت صادقانه و بی‌دریغ ایشان را ستایش می‌کنیم و یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌داریم.

در این لحظات دشوار، دل‌هایمان با خانواده‌های داغدار، دوستان و همکاران ایشان و تمامی مردم ایران همدردی می‌کند. از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

 

خانه مطبوعات و رسانه های کشور